
NT-3
Derin dişli ve çekiş tipte ideal römork lastiğidir.
UZUN ÖMÜRLÜ
Geniş, derin diş geometrisiyle aşınmalara,
kesik alma ve diş dibi yorulmalarına karşı
yüksek direnç.
YÜKSEK YÜK TAŞIMA KAPASİTESİ /
MÜKEMMEL PERFORMANS
Güçlü ve dayanıklı karkas yapısı sayesinde
aşırı yüke dayanım.
NT-3
ÜRÜN FÖYÜ



1
2
3

Geniş ve daha derin sırt tasarımı, kesiklere karşı dayanıklılık ve uzun ömür sağlar.
Özel sırt ve karkas yapısı yüksek yük kapasitesi sunar.
Özel sırt ve karkas yapısı yüksek yük kapasitesi sunar.
Ebatlar
Ebat | Kat Muadili |
TT / TL | Yük / Hız İndeksi |
TRA Desen Kodu | Jant | Yüksüz Şişirilmiş Ölçüler |
Yüklü Şişirilmiş Ölçüler |
Basınç psi / bar |
Orjinal Ekipman |
|||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tavsiye Edilen (inch) | Kullanılabilir (inch) | Dış Çap (mm) |
Kesit Genişliği (mm) |
Statik Yüklü Yarıçap (mm) |
Dinamik Dönme Çevresi (mm) |
|||||||||||||||||
9,00-16 | 8 | TT | 118/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 35 / 2,4 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 8 | TT | 118/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 38 / 2,6 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 8 | TT | 118/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 40 / 2,8 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 10 | TT | 121/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 41 / 2,8 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 10 | TT | 121/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 44 / 3,0 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 10 | TT | 121/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 47 / 3,2 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 12 | TT/TL | 125/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 49 / 3,4 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 12 | TT/TL | 125/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 52 / 3,6 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 12 | TT/TL | 125/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 58 / 4,0 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 14 | TT | 128/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 57 / 3,9 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 14 | TT | 128/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 61 / 4,2 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 14 | TT | 128/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 67 / 4,6 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 16 | TT | 131/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 67 / 4,6 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 16 | TT | 131/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 72 / 5,0 | |||||||||
|
||||||||||||||||||||||
9,00-16 | 16 | TT | 131/A6 | - | - | I-3 | 6.00F | 5.50F, 6LB | 881 | 247 | 394 | 2675 | 80 / 5,5 | |||||||||
|